Одяг українського виробництва з задоволенням купують у Сумах

23














Українська легка промисловість поступово набирає обертів, оговтуючись від економічної кризи.

Лише за минулий рік обсяги виробництва у цій галузі зросли майже на дев’ять відсотків. Експерти пояснюють таку тенденцію в першу чергу підвищенням зацікавленості та уваги населення до вітчизняного одягу, взуття й аксесуарів. Товари «Made in Ukraine» із задоволенням купують сьогодні й сумчани, адже колекції українських брендів не лише відповідають їх вимогам щодо якості, різноманітності та різнобарв’я, а й приємно дивують своєю ціною. Особливим попитом користуються шифонові сукні, літні блузки та брюки, спідниці, жіночий трикотаж, товари дитячого асортименту та верхній одяг для всієї родини.

Сьогодні саме вітчизняні виробники здатні запропонувати покупцям продукцію гідної якості за доступною вартістю, яка не вдарить по гаманцю пересічного українця. Це дуже актуально, адже за останні три роки купівельна спроможність населення в нашій країні істотно впала через складну суспільно-політичну та економічну ситуацію, а також девальвацію гривні. Відповідно, суттєво збільшилися ціни на імпорт. Тож сьогодні товари відомих західноєвропейских брендів із перевіреною якістю стали занадто дорогими для переважної більшості українців. Через високий курс долару по відношенню до гривні «кусаються» навіть ціни на традиційно дешеву продукцію азіатського виробництва з Китаю, Туреччини, В’єтнаму тощо. Тому не дивно, що покупці знайшли вихід, звернувши свої погляди на українських виробників, які запропонували оптимальне співвідношення вартості продукції та її якості. Конкурентоздатність вітчизняного одягу доведена вже давно, адже не є таємницею, що багато наших підприємств ще з 90-х років минулого століття працювали за давальницькою схемою із провідними європейськими брендами. Це дало їм неабиякий практичний досвід. У результаті, маючи кваліфікований персонал та виробничі потужності, багато з них поступово «наростили м’язи» і почали розвивати власні бренди, деякі з яких сьогодні завойовують не лише вітчизняний, а й закордонні ринки.

Колекції українських торгових марок відрізняють оригінальні дизайнерські рішення, акуратний пошив, якісні матеріали, велика різноманітність моделей, грамотні лекала, за рахунок чого одяг добре сідає по фігурі, широкий розмірний ряд, у тому числі одяг для гладких людей. Ціни ж тримаються на досить демократичному рівні, бо місцеві виробники відчувають не лише потреби ринку, а й реальні можливості покупців. Це їм дозволяє зробити економія на митних та транспортних видатках, а іноді й на традиційній рекламі, замість якої набагато ефективніше працює «сарафанне радіо» та рекомендації знайомих. Єдина проблема в іншому. Сьогодні на цінову політику вітчизняних брендів впливає те, що більшість тканин, фурнітури й матеріалів постачається з-за кордону. Суттєво зменшити собівартість продукції дозволить розвиток в державі власної сировинної бази та створення відповідних програм підтримки з боку влади — на цьому постійно й наголошують виробники одягу. Але якщо це і станеться колись, поки що залишається розраховувати на себе, а також на увагу покупців до українського одягу. Для того, щоб підтримувати зацікавленість клієнтів, вітчизняні торгові марки намагаються сьогодні приємно дивувати співвітчизників креативними ідеями, чудовими фасонами, миттєвою реакцією на зміну трендів і, звичайно, привабливою ціною. Окрім того, вони розраховують на свідомість українців — адже патріотичні відчуття, які три роки тому стали першим поштовхом для підтримки населенням вітчизняного виробника, сьогодні поступово трансформуються у нову якість. Люди починають розуміти, що купуючи українське, вони вкладають кошти у розвиток власної держави, її економіки, а значить, у своє майбутнє та майбутнє близьких і рідних.

Натисніть на стрілку що б перейти до наступної сторінки

Загрузка...